<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2534826282437361363\x26blogName\x3dakh+sufi%60s+space!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://islamic-brotherhood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://islamic-brotherhood.blogspot.com/\x26vt\x3d-2765123472584178178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Tuesday, November 29, 2011

♥ madrasah mujaddid 3

Selangor : rakyat tempatan dikejutkan dengan kejadian aneh yg berlaku di sini semalam. Sekolah Agama Menengah Serambi Mekah atau lebih dikenali deengan singkatan SAM SERAKAH disini dikatakan HILANG dari tempatnya. Kejadian aneh ini mengundang perasaan takut pada masyarakat sekitar. Bercakap tentang perara ini, pengetua sekolah SAM SERAKAH berkata kejadian ini bukan sahaja tidak pernah terjadi di Selangor, malahan tidak pernah terjadi didunia.

“saya bergegas ke sekolah pagi Jumaat tapi tiba-tiba tersedar sekolah saya hilang dan tiada ditempatnya. Kejadian aneh sudah saya rasakan sejak semalam dimana ada getaran seakan akan gempa bumi terjadi. Kemudian terus saya telefon polis.” Kata pengetua SAM SERAKAH

“saya yakin ada penerangan yg logis tentang kejadian ini. Setahu saya memang x pernah terjadi dalam sejarah perkara ini. Pihak polis dan pihak geology Negara masih mengkaji perkara ini. Tetapi laporan yang saya dapat menafikan kejadian gempa bumi terjadi. Dakwaan pengetua dan pekerja2 sekolah ini amat ganjil.” Kata ketua polis yg mngetuai siasatan ke atas kejadian pelik ini.

Akhbar hari itu diselak penuh semangat oleh anak kepada petani sekolah itu. Atau nama sebenarnya pak Sunan. Pak sunan hanya membuat reaksi biasanya apabila diberitakan hal tersebut oleh anaknya.

Anak: abi, macam mane abi boleh duduk tenang mcm niih? Sekolah tu hilang abi!

Pak sunan : yer.. habis tu kamu nk abi buat apa?

Anak: err.. sekurang kurangnya bace berita tentang sekolah tu.

Pak sunan: itu yg pernah abi beritahu kamu dulu. Sekarang semuanya mesti di selesaikan oleh anak terpilih itu.. MUJADDID..

Anak Pak sunan teringat kata2 ayahnya. Ayahnya bermimpi melihat sekoah itu berkabus tidak dapat dilihat.. lalu diterangi satu cahaya yg datangnya dari seorang anak muda.. MUJADDID.. nama itu dicadangkan oleh ayah nya menjadi presiden sekolah. Pelik. Padahal baru sekali ayahnyer terpandang Mujaddid.

Dan ntah kenapa pengetua terus angkat Mujaddid. Kate org, pengetua sgt percaya pada ayahnye. Dan kate org, selalunya apa yg dijangka ayahnya pasti menjadi.. cume persoalannye…

Apa yang bakal jadi?

Kemana pergi sekolah tu?

Sampai bile ia akan hilang?

Untuk mengetahui kisah selanjutnya jgn malu jgn segan melawat blog ni lg..

Anda trase nk bace episode lepas2? Sile la tekan yg dibawah..

1-madrasah mujaddid 1

2-madrasah mjaddid 2

3-madrasah mujaddid 4

4-madrasah mujaddid 5

5-madrsah mujaddid 6

6-madrasah mujaddid 7

I AM GRUMPY.
5:23 AM


♥AkH SuFi ;



      theGrumpyToast is very grumpy. Beware, this toast bites.

      NAME :Akh Sufi (:

♥ TagBoard



    The toast said TAG. NOT spam.

♥ Thank you

♥ know history, know everything!