<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2534826282437361363\x26blogName\x3dakh+sufi%60s+space!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://islamic-brotherhood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://islamic-brotherhood.blogspot.com/\x26vt\x3d-2765123472584178178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Tuesday, November 29, 2011

♥ madrasah mujaddid 2

2-diari mujadid

Hari rabu.. 2 hari sebelum kejadian sekolah agama itu hilang…

Hai latiful qalb!

Masok hari ni da 3 hari aku jadi president di sekolah yg baru 3 bulan aku masuk nih.. kalo la cikgu tahu aku ni penghidap D.I.D.. musti die x naekkan aku jd president.. hurm..( agak2 dieorang tahu ke D.I.D tuh apa? haha)

Hurm.. aku mmg x tau kenapa aku dinaekkan jd president.. dan aku x yakin langsung boleh ke x.. tp kalo dilihat budak2 kat sini, ada sebab jugak cikgu amik budak baru jadi president.. masalahnyer aku rase silap besar..

Sekolah baru aku ni agak pelik.. ada 3 puak la setakat yg aku Nampak.. group yg baek2 aku Nampak selalu mengasing diri dr bercampur dengan budak2.. selalu sgt benci dekat budak2 lain.. hurm.. apa la masalah diorang nih.. owh yer, ad name group diorang nih.. Ghuraba`.. name pon maksudnyer terasing.. mungkin amik dr hadis nabi berkenaan org islam yg asing di akhir zaman.. hurm.. x tau le..

Satu lagi group.. cikgu panggil group masaal.. tp diorang ada name geng sendri.. paradise.. name best, tp malang bende2 yg diorang buat x best.. nak kate jht, x de la jht.. nakal.. tp nakal tahap gile.. dan awal2 ak masuk sni aku da dipedajal dek anak2 buah paradise.. haih..

Dan group terakhir.. x bernama.. aku yg groupkan diorang.. diorang ni org2 yg amik jln tngh.. nk kate dlm group ghuraba` x, nak kate dlm paradise pon lg x.. setengah2 jer.. ak namekan jugak diorang ni supaya bernama.. moderation..

Jadi aku dengan tibe2 diberi amanah menyatukan kumpulan2 besar ni.. nasib la ak ad exco2 membantu. korang nak tau apa yg uniknyer? Ustaz borhan lantik exco2 tuh dr setiap golongan.. setiap golonga ada wakil jd exco. dan setiap kali aku buat meeting akan bercakaran la budak2 nih.. same la dengan budak perempuan skola nih.

Owh yer.. ak ada penolong. name die Na`ila Al Farafishah. berputar jugak la lidah aku menyebut name die nih.. comel ke x die ni ko tnyer? Hurm.. jgn piker sgt.. igt2 le Allah tu tngok kite.. tapi comel la skit2. hahha. jauh betol aku nih.

Jadi ko tlg la doakan aku yer latiful qalb. moge ak dapat teruskan perjuanagan yg mulenyer aku sendri ponx nak. nanti kalo ad mase…

Hazriq : mujad ! ko ni ckp dengan sape nih ?

Mujaddid : err.. dengan latiful qalb..

Hazriq : latiful qalb? Ko mrepek apa nih? Mne ad org situ.. hish, da la.. jom! Meeting.. da pkol bape nih..

***************************************************


terlepas episod ? try ler bace..

1-madarasah mujaddid 1

2-madrasah mujaddid 3

3-madrasah mujaddid 4

4-madrasah mujaddid 5

5-madrasah mujaddid 6

6-madrasah mujaddid 7

x phm apa tu DID? tekan perkataan BIRU.

I AM GRUMPY.
2:29 AM


♥AkH SuFi ;



      theGrumpyToast is very grumpy. Beware, this toast bites.

      NAME :Akh Sufi (:

♥ TagBoard



    The toast said TAG. NOT spam.

♥ Thank you

♥ know history, know everything!